Počet záznamov: 1  

Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti

  1. Názov Návrh konceptu udržateľnej marketingovej stratégie priemyselného podniku na zvýšenie jeho udržateľnej konkurencieschopnosti
    Preklad názvuDraft Concept of a Sustainable Business Sustainable Marketing Strategy
    Autorské údajeMonika Šujaková, Simona Golejová, Peter Sakál
    Autor Šujaková Monika
    Spoluautori Golejová Simona
    Sakál Peter
    Zdrojový dokument Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 1 (2017), s. 62-72. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2017. ISSN 1339-9403
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá podnik priemyselný * rozvoj trvalo udržateľný * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * konkurencieschopnosť
    AnotáciaNávrh a využitie udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie ideálneho priemyselného podniku a praktická aplikácia v podniku. Udržateľná marketingová komunikačná stratégia podniku je zameraná na zvýšenie udržateľnej konkurencieschopnosti prostredníctvom formovania pozitívneho imidžu podniku založeného aj na súčasných trendoch marketingovej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2017: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF453.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.