Počet záznamov: 1
Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku
Názov Vplyv inovatívnych marketingových koncepcií na správanie vybraných trhových subjektov na Slovensku [elektronický zdroj] : zborník vedeckých prác z projektu VEGA 1/0802/16 Súbežný názov The Influence of Innovative Marketing Concepts on the Behavior of Chosen Market Subjects in Slovakia : Proceedings of Scientific Papers from Project VEGA 1/0802/16 Autorské údaje editor: Zdenka Musová Ďalší autori Musová Zdenka (Vedecký redaktor) Korporácia Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici . Ekonomická fakulta Vydavateľské údaje Banská Bystrica : BELIANUM , 2017. - CD-ROM 218 s. Vydanie 1. vydanie ISBN 978-80-557-1346-5 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * trh * stratégia marketingová * spotrebitelia * Slovensko Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 0, prezenčne 2 Signatúra 901065, 904076
elektronická kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 901065 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 904076 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1