Počet záznamov: 1  

Spotrebiteľský etnocentrizmus na Slovensku

  1. Názov Spotrebiteľský etnocentrizmus na Slovensku
    Súbežný názovConsumer Ethnocentrism in Slovakia
    Autorské údajeMarián Čvirik
    Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/1 : zborník vedeckých statí. S. 5-13. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4507-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá správanie spotrebiteľa * kupujúci * sociológia * Slovensko * demografia * nástroje marketingové * etnocentrizmus spotrebiteľský
    AnotáciaVplyv spotrebiteľského etnocentrizmu na slovenských spotrebiteľov. Vzorka 204 respondentov - kvantitatívnym prístup prostredníctvom priamej distribúcie a online dotazník. Ako nástroj na meranie bola použitá modifikovaná verzia CETSCALE.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00553-029, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF249.7 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.