Počet záznamov: 1  

Popularita behaviorálnej ekonómie alebo čo spája behaviorálnu ekonómiu a marketing

  1. Názov Popularita behaviorálnej ekonómie alebo čo spája behaviorálnu ekonómiu a marketing
    Súbežný názovThe Popularity of Behavioral Economics or What Links Behavioral Economics and Marketing
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2018/2 : zborník vedeckých statí. S. 143-156 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Poláček Marian ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav. ISBN 978-80-225-4566-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá ekonómia behaviorálna * marketing * správanie spotrebiteľa * analýza komparatívna
    AnotáciaStručný prehľad vývoja behaviorálnej ekonomiky, presnejšie je opísaná perspektívna teória. Identifikovanie spoločných a hraničných oblasti medzi marketingom a behaviorálnou ekonomikou prostredníctvom porovnávacieho prístupu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 00945-016, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF165 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.