Počet záznamov: 1
MarketingNet as a New Marketing Concept in Digital Economy
Názov MarketingNet as a New Marketing Concept in Digital Economy Preklad názvu MarketingNet ako nový marketingový koncept v digitálnej ekonomike Autorské údaje Vladimir D. Sekerin, Ludmila E. Gorlevskaya Autor Sekerin Vladimir D. Spoluautori Gorlevskaya Ludmila E. Zdrojový dokument Regionální rozvoj mezi teorií a praxí. Č. 1 (2019), s. 1-9. - Praha : Vysoká škola regionálního rozvoje Praha, 2019. ISSN 1805-3246 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá stratégia marketingová * siete sociálne * marketing elektronický * ekonomika nová * spotrebitelia Anotácia Moderná fáza mediálnej a spotrebiteľskej transformácie. Nové technológie ako hnacia sila marketingových zmien. Zdôvodnenie vzniku koncepcie MarketingNet. MarketingNet ako kľúčový marketingový koncept v digitálnej ekonomike. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 266.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1