Počet záznamov: 1  

Public Relations bankovní instituce v digitálním věku

  1. Názov Public Relations bankovní instituce v digitálním věku
    Autorské údajeLadislava Knihová
    Autor Knihová Ladislava
    Zdrojový dokument Finančné trhy : vedecký časopis = Scientific Journal. Roč. 16, č. 1 (2019), s. 1-17. - Bratislava : Derivát, 2019. ISSN 1336-5711
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá bankovníctvo mobilné * vzťahy s verejnosťou * vzťahy so zákazníkmi * technológie nové * technológie informačné * technológie komunikačné * digitalizácia
    AnotáciaAnalýza a kritické zhodnotenie funkčného potenciálu digitalných komunikačných nástrojov a ich úloha pre účely komunikácie bankovej inštitúcie v oblasti vzťahov s verejnosťou. Multimediálne komunikačné kanály a aplikácia mobilného bankovníctva ako komunikačného prostredia s výrazným potenciálom pre dosiahnutie komunikačných cieľov bankových inštitúcií a pozitívneho PR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF932.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.