Počet záznamov: 1  

Holistický marketing v cieľovom mieste cestovného ruchu

  1. Názov Holistický marketing v cieľovom mieste cestovného ruchu
    Preklad názvuHolistic Marketing in Tourism Destination
    Autorské údajeMarián Gúčik
    Autor Gúčik Marián
    Zdrojový dokument Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. Roč. 52, č. 1 (2019), s. 26-34. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2019. ISSN 0139-8660
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá ruch cestovný * turistika * marketing destinačný * marketing manažment
    AnotáciaCieľové miesto cestovného ruchu a jeho marketing. Analýza činností krajských a oblastných organizácií cestovného ruchu s dôrazom na marketingové aktivity a aplikáciu holistického marketingu v cieľovom mieste cestovného ruchu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2019: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.