Počet záznamov: 1
Digitisation, Trends and Future of Marketing
Názov Digitisation, Trends and Future of Marketing Autorské údaje Jana Naščáková, Naqibullah Daneshjo, Erika Dudáš-Pajerská Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument DIEM : Dubrovnik International Economic Meeting. Vol. 4, no. 1 (2019), pp. 201-213 online. - Dubrovnik : University of Dubrovnik, 2019. ISSN 1849-5206 Poznámky VEGA 1/0251/17. - KEGA 026EU-4/2018 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Srbsko Heslá marketing * komunikácia marketingová * digitalizácia * neuromarketing Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00068-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 13 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1