Počet záznamov: 1  

Digitisation, Trends and Future of Marketing

  1. Názov Digitisation, Trends and Future of Marketing
    Autorské údajeJana Naščáková, Naqibullah Daneshjo, Erika Dudáš-Pajerská
    Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokumentDIEM : Dubrovnik International Economic Meeting. Vol. 4, no. 1 (2019), pp. 201-213 online. - Dubrovnik : University of Dubrovnik, 2019. ISSN 1849-5206
    PoznámkyVEGA 1/0251/17. - KEGA 026EU-4/2018
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSrbsko
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * digitalizácia * neuromarketing
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00068-001, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF13 MBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.