Počet záznamov: 1  

Manipulative Marketing Technologies in New Digital Reality

  1. Názov Manipulative Marketing Technologies in New Digital Reality
    Preklad názvuManipulačné marketingové technológie v novej digitálnej realite
    Autorské údajeVladimir Budanov, Irina Aseeva
    Autor Budanov Vladimir
    Spoluautori Aseeva Irina
    Zdrojový dokument Economic annals-XXI : Research Journal. Vol. 180, no. 11-12 (2019), s. 58-68. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2019. ISSN 1728-6239
    DOI 10.21003/ea.V180-07
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaUkrajina
    Heslá marketing elektronický * riziko * banky * etika * princípy mravné * siete sociálne * informácie sociálne
    AnotáciaNajvýznamnejšie sociálne a antropologické hrozby spôsobené aktívnym a často neetickým využitím digitálnych technológií. Nebezpečenstvo deformácie osobného profilu osoby, jeho kognitívnych a psychoemocionálnych schopností, čiastočnej disociácie jeho identity a dominancie klipových foriem myslenia v prostredí digitálneho značkovania, ktoré často prenikne celým kybernetickým priestorom. Digitalizácia bankovej a obchodnej sféry a ich kombinovanie na základe bodovacích a skríningových záujmov. Možnosť úniku osobných údajov z databáz BIG DATA veľkých bánk a obchodných sietí vrátane podrobností o súkromnom život.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: 11-12

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.7 MBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.