Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia vybraného podniku služieb so zameraním na sociálne siete

  1. Názov Marketingová stratégia vybraného podniku služieb so zameraním na sociálne siete : bakalárska práca
    Autorské údajeMartin Jureník, školiteľ: Peter Filo
    Autor Jureník Martin
    Ďalší autori Filo Peter (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 53 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911863

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce996.4 KBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.