Počet záznamov: 1  

The Effect of Sensory Marketing From the Perspective of Neuromarketing

  1. Názov The Effect of Sensory Marketing From the Perspective of Neuromarketing
    Preklad názvuÚčinok senzorického marketingu z pohľadu neuromarketingu
    Autorské údajePavel Rosenlacher, Jaromír Tichý
    Autor Rosenlacher Pavel
    Spoluautori Tichý Jaromír
    Zdrojový dokument Grant Journal : vědecký časopis. Roč. 9, č. 1 (2020), s. 77-80. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2020. ISSN 1805-0638
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá neuromarketing * emócie * marketing * komunikácia marketingová
    AnotáciaSkúmanie, ktoré senzorické orgány vyvolávajú najviac emocionálnych reakcií v rámci subjektívneho hodnotenia produktu. Neuromarketingový výskum pomocou niekoľkých biomedicínskych metód. Sledovanie mozgovej aktivity pomocou EEG, ktorá určila nielen emocionálne reakcie, ale aj stupeň pozornosti, ktorú respondent venoval testovanému produktu. Sledovanie teploty povrchu kože, srdcová činnosť - pulz objemu krvi a galvanická odolnosť pokožky.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2020: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF325.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.