Počet záznamov: 1
Practical Application of Forms and Tools of Marketing Communication in the SME Sector
Názov Practical Application of Forms and Tools of Marketing Communication in the SME Sector Preklad názvu Praktická aplikácia formy a nástrojov marketingovej komunikácie v sektore malých a stredných podnikov Autorské údaje Małgorzata Adamska Autor Adamska Małgorzata Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 23, č. 2 (2020), s. 193-209. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2020. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2020-2-013 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá komunikácia marketingová * správanie spotrebiteľa * podnik malý * podnik stredný * klienti * komunikácia interpersonálna Anotácia Analýza aplikácie rôznych typov komunikačných foriem a nástrojov (osobné, audio/video, online, offline) v kontexte riadenia kapitálu klientov a vývoja celoživotnej hodnoty klienta v sektore malých a stredných podnikov. Úloha a dôležitosť klienta v rozvoji organizácie. Skúmanie počtu, intenzity, kvality a komplementárnosti nástrojov spolupráce s klientskym kapitálom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 2 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1