Počet záznamov: 1
Behaviorálne aspekty v procese rozhodovania spotrebiteľa
Názov Behaviorálne aspekty v procese rozhodovania spotrebiteľa Súbežný názov Behavioral Aspects in the Process of Consumer Decision Making Autorské údaje Vladimír Hojdik Autor Hojdik Vladimír EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Východiská pre posudzovanie difúzie a dôsledkov zelených inovácií na trhoch nedokonalej konkurencie : zborník vedeckých prác. S. 5-15 online. - České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2020 / Grisáková Nora ; Štetka Peter ; Rybárová Daniela ; Miťková Veronika. ISBN 978-80-7556-081-0 Poznámky VEGA 1/0646/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá ekonómia behaviorálna * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie Anotácia Pojmy súvisiace s behaviorálnou ekonómiou – existujúce odchýlky od racionality, ktoré sa vyskytujú v rozhodovacom procese spotrebiteľa a ich zasadenie do kontextu podnikového marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00757-012, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 636.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1