Počet záznamov: 1
Ľudia chcú hlavne istotu
Názov Ľudia chcú hlavne istotu Zdrojový dokument Obchod : marketing, retail, FMCG. Roč. 26, č. 1 (2021), s. 29. - Bratislava : MAFRA, 2021. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá pandémia * zamestnanci * zamestnávatelia * benefity Anotácia Prieskum personálnej agentúry Grafton za rok 2020. Pandémia výrazne ovplyvnila zmeny oblasti v poskytovaní zamestnaneckých benefitov. Medzi hlavné znaky slovenského pracovného trhu sa začali počítať dlhodobé vzdelávanie, férový prístup, ohľaduplnosť a lojalita. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 1
článok
Počet záznamov: 1