Počet záznamov: 1
Využitie influencerov v komunikačnej stratégii vybranej firmy
Názov Využitie influencerov v komunikačnej stratégii vybranej firmy : diplomová práca Autorské údaje Klára Lipovská, školiteľ: Štefan Žák Autor Lipovská Klára Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2021. - 64 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 917041
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 373.2 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1