Počet záznamov: 1  

Využitie influencerov v komunikačnej stratégii vybranej firmy

  1. Názov Využitie influencerov v komunikačnej stratégii vybranej firmy : diplomová práca
    Autorské údajeKlára Lipovská, školiteľ: Štefan Žák
    Autor Lipovská Klára
    Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 64 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra917041

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha373.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.