Počet záznamov: 1
Vplyv influencerov na spotrebiteľské správanie
Názov Vplyv influencerov na spotrebiteľské správanie : diplomová práca Autorské údaje Natália Hrnčiarová, školiteľ: Mária Hasprová Autor Hrnčiarová Natália Ďalší autori Hasprová Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2021. - 67 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 917010
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 486.7 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1