Počet záznamov: 1  

Marketing relationnel comme atout dans le secteur bancaire congolais: cas de la RAWBANK/RDC

  1. Názov Marketing relationnel comme atout dans le secteur bancaire congolais: cas de la RAWBANK/RDC : diplomová práca
    Autorské údajeAnge Mayasi Luvuvamu, školiteľ: Pavol Kita
    Autor Mayasi Luvuvamu Ange
    Ďalší autori Kita Pavol (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 78 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentufrancúzština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra917051

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.