Počet záznamov: 1  

Metódy merania afinity medzi značkou / produktom a influencerom

  1. Názov Metódy merania afinity medzi značkou / produktom a influencerom : diplomová práca
    Autorské údajeLinda Chreneková, školiteľ: Štefan Žák
    Autor Chreneková Linda
    Ďalší autori Žák Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2021. - 72 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra917015

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha401.4 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.4 MBverejne dostupné

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.