Počet záznamov: 1
Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie detí
Názov Vplyv reklamy na spotrebiteľské správanie detí Súbežný názov The Influence of Advertisment on Children's Consumer Behaviour Autorské údaje Nikoleta Hutmanová Autor Hutmanová Nikoleta EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XV. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 68-77 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4858-8 Poznámky VEGA 1/0123/18 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * rozhodovanie nákupné * deti * gramotnosť informačná * reklama * trh reklamný * objekty reklamy * adresnosť reklamy * psychológia reklamy * médiá Anotácia Interakcie detí s reklamou a reklamnými médiami. Zhodnotenie vplyvu reklamy na spotrebiteľské správanie detí prostredníctvom analýzy a interpretácie výsledkov dotazníkového prieskumu na vzorke detí vo veku od 10 do 15 rokov (s písomným požiadaním príslušnej základnej školy) metódou elektronického dotazníkového zberu dát CAWI (computer assisted web interviewing). Zhodnotenie závislostí: medzi typom reklamného média a mierou vplyvu na nákupné rozhodovanie detí, medzi typom reklamného média a mierou rušivého vplyvu na dieťa, miery schopností detí na základe videného reklamného odkazu ovplyvňovať nákup rodičov, faktorov najčastejšie ovplyvňujúcich nákupy detí a výber produktov, skúseností detí s nákupom cez internet a platformou v súvislosti s týmito skúsenosťami najdominantnejšou, so zmapovaním, ktoré deti si nakupujú samé. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00624-008, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 483.2 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1