Počet záznamov: 1
Ako zvládnuť vypäté situácie s klientom?
Názov Ako zvládnuť vypäté situácie s klientom? Autorské údaje Dušan Straňák Autor Straňák Dušan Zdrojový dokument Zisk manažment. Roč. 14, č. 3 (2022), s. 57-59. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2022. ISSN 1339-2433 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá zákazníci * pracovníci * agresia * situácia sociálna * konflikty * emócie Anotácia Takmer každý pracovník so zákazníkmi sa stretol s vypätou situáciou, závisiacou od rozličných faktorov. Vo väčšine zákazníci nereagujú emotívne bez príčiny. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2022: 3
článok
Počet záznamov: 1