Počet záznamov: 1  

Selection of Tool for Global Literacy Assessment

  1. Názov Selection of Tool for Global Literacy Assessment
    Preklad názvuVýber nástroja na hodnotenie globálnej gramotnosti
    Autorské údajeAneta Bobenič Hintošová, Michaela Bruothová
    Autor Bobenič Hintošová Aneta EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Bruothová Michaela EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument AD ALTA : Journal of Interdisciplinary Research. Vol. 12, no. 1 (2022), pp. 56-59. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2022. ISSN 2464-6733
    PoznámkyKEGA 026EU-4/2021. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá gramotnosť * kompetencie * rozhodovanie
    AnotáciaGlobálna gramotnosť sa zvyčajne spája so znalosťami o súčasných politických, ekonomických a sociálnych otázkach, čo umožňuje jednotlivcom plniť si svoju úlohu aktívnych globálnych občanov. V existujúcej literatúre možno nájsť niekoľko prístupov na hodnotenie globálnej gramotnosti alebo globálnej kompetencie. Cieľom tohto príspevku je poskytnúť kritické obsahové porovnanie vybraných prístupov k hodnoteniu globálnej kompetencie/gramotnosti a vybrať vhodný nástroj, najmä na použitie v kontexte vysokoškolského vzdelávania. Výber prebieha na základe viackriteriálneho rozhodovacieho prístupu, a to analytického hierarchického procesu. Ďalej sa diskutuje o možných modifikáciách zvoleného nástroja.
    Kategória EPCADM
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE22 00259-002, online
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 1

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF332.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.