Počet záznamov: 1  

Employer Branding As the Competitive Tool of Managers

  1. Názov Employer Branding As the Competitive Tool of Managers
    Súbežný názovEmployer branding jako konkurenční nástroj manažerů
    Autorské údajeDana Matoušková
    Autor Matoušková Dana
    Zdrojový dokument Logos Polytechnikos. Roč. 13, č. 3 (2022), s. 4-18. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2022. ISSN 2464-7551
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá značky * firmy * talent manažment * marketing personálny * sily pracovné * zamestnávatelia * boj konkurenčný * budovanie značky zamestnávateľa
    AnotáciaSpoločnosti si v dnešnej dobe uvedomujú, že silná a kompetentná pracovná sila je neoceniteľným zdrojom a veľkou konkurenčnou výhodou. S rastom znalostnej ekonomiky a nadnárodných spoločností je dôležité, aby organizácie boli pripravené a schopné prilákať silnú a efektívnu pracovnú silu. Employer branding predstavuje snahu spoločnosti propagovať sa ako interne, tak externe, aby bola iným atraktívnym zamestnávateľom. V poslednej dobe si značka zamestnávateľa získala obľubu medzi vedúcimi pracovníkmi a vrcholovými manažérmi. Tento článok predstavuje employer branding z teoretického hľadiska a tvorí základnú teoretickú platformu pre kvalitatívny výskum, ktorý v niektorých otázkach týkajúcich sa zamestnávateľského brandingu v korporátnej oblasti českého prostredia nebol zrealizovaný. Pri príprave tohto popisného prehľadu bola použitá sekundárna výskumná metóda.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2022: 3

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF952.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.