Počet záznamov: 1
Využitie virtuálnej reality v oblasti marketingu a obchodu
Názov Využitie virtuálnej reality v oblasti marketingu a obchodu Preklad názvu The Use of Virtual Reality in the Field of Marketing and Business Autorské údaje Juraj Kováč, Peter Malega, Olha Hrytsaniuk Autor Kováč Juraj Spoluautori Malega Peter Hrytsaniuk Olha Zdrojový dokument Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 47 (2023), s. 27-29. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá realita virtuálna * modely * obchod * softvér * marketing * interakcia priestorová * prezentácia * prezentácia firemná * produkty * vlastnosti výrobkov úžitkové * procesy rozhodovacie Anotácia Aspekty využitia virtuálnej reality v marketingu. Interaktívna prezentácia produktov a služieb pomocou virtuálnych aplikácií, kde zákazníci môžu virtuálne vidieť a skúšať produkty vo svojom reálnom prostredí. Táto forma prezentácie umožňuje zákazníkom získať lepšiu predstavu o produkte a ovplyvňuje ich rozhodovací proces. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 47
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 380.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1