Počet záznamov: 1
Immersive Marketing in Higher Education: "Internal" and "External" Views
Názov Immersive Marketing in Higher Education: "Internal" and "External" Views Preklad názvu Imerzívny marketing vo vysokoškolskom vzdelávaní: „interné“ a „externé“ pohľady Autor Artyukhova Nadiia Spoluautori Rehák Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Artiukhov Artem EUBOBFVIO - Výskumný inštitút obchodu a udržateľného podnikania Zdrojový dokument Ahi Evran : 3rd International Conference on Scientific Research. Pp. 2-3. - Türki̇ye : IKSAD Publishing House, 2023 ; Ahi Evran International Conference. ISBN 978-625-367-076-4 Poznámky Abstrakt Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Turecko Heslá marketing * vzdelávanie vysokoškolské * výskum vedecký Kategória EPC Abstrakty príspevkov zo zahraničných konferencií Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E23 00405-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1