Počet záznamov: 1  

Marketingový manažment bankovej pobočky

  1. Názov Marketingový manažment bankovej pobočky . II. časť
    Preklad názvuMarketing management at branch offices of banks
    Autorské údajeJaroslav Kita
    Autor Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 7, č. 7 (Júl 1999), s. 12-15. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 1999. ISSN 1335-0900
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá manažment * marketing * marketing manažment * pobočky bankové * distribúcia * predaj * komunikácia * kvalita * marketing mix
    AnotáciaPokračovanie z č. 6/99. Prvky marketingového mixu na úrovni bankových pobočiek sa týkajú štyroch typov politík: distribúcia, predaj, komunikácia, kvalita.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky1999: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.