Počet záznamov: 1
Kultúrne rozdiely a ich vplyv na medzinárodné podnikanie firiem
Názov Kultúrne rozdiely a ich vplyv na medzinárodné podnikanie firiem Preklad názvu Selected aspects of cultural differences and their impact on international enterprising activities Autorské údaje Otília Zorkóciová Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov = Magazine for managers = Zeitschrift für Unternehmer. Roč. 11, č. 2 (2000), s. 22-23. - Bratislava : INFORMEX, 2000 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnikanie medzinárodné * globalizácia * kultúra * spoločnosť * komunikácia * správanie Anotácia Hľadanie nezameniteľnej identity ako prvoradá úloha firiem v globalizačnom procese. Ako prosperovať na medzinárodnom trhu v prostredí viacerých kultúr a zvykov. Základné funkcie kultúry. Definovanie štyroch základných dimenzií kultúry. 1. Vzťah k autorite. 2. Vzťah individualizmu a kolektivizmu. 3. Koncepcia maskulinity a feminity. 4. Spôsob riešenia konfliktov. Základné kultúrne odlišnosti relevantné pre dosah kultúry na medzinárodné podnikanie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 2-5
článok
Počet záznamov: 1