Počet záznamov: 1  

Kultúrne rozdiely a ich vplyv na medzinárodné podnikanie firiem

  1. Názov Kultúrne rozdiely a ich vplyv na medzinárodné podnikanie firiem
    Preklad názvuSelected aspects of cultural differences and their impact on international enterprising activities
    Autorské údajeOtília Zorkóciová
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument IBC. International business cooperation : časopis pre podnikateľov = Magazine for managers = Zeitschrift für Unternehmer. Roč. 11, č. 2 (2000), s. 22-23. - Bratislava : INFORMEX, 2000
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá podnikanie medzinárodné * globalizácia * kultúra * spoločnosť * komunikácia * správanie
    AnotáciaHľadanie nezameniteľnej identity ako prvoradá úloha firiem v globalizačnom procese. Ako prosperovať na medzinárodnom trhu v prostredí viacerých kultúr a zvykov. Základné funkcie kultúry. Definovanie štyroch základných dimenzií kultúry. 1. Vzťah k autorite. 2. Vzťah individualizmu a kolektivizmu. 3. Koncepcia maskulinity a feminity. 4. Spôsob riešenia konfliktov. Základné kultúrne odlišnosti relevantné pre dosah kultúry na medzinárodné podnikanie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2000: 2-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.