Počet záznamov: 1  

Choosing the distribution channel for meat products

  1. Názov Choosing the distribution channel for meat products
    Preklad názvuVýběr distribuční cesty pro masné produkty
    Autorské údajeMarek Záboj
    Autor Záboj Marek
    Zdrojový dokument Agricultural economics = Zemědělská ekonomika : an international journal = mezinárodní vědecký časopis. Roč. 48, č. 7 (2002), s. 327-331. - Praha : Ústav zemědělských a potravinářských informací, 2002. ISSN 0139-570X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.14 - Obrat tovaru. Udržovanie zásob
    Heslá distribúcia * kanály distribučné * metódy distribučné * náklady * analýza nákladov * kvantifikácia * kritériá rozhodovania * mäsopriemysel * výrobky živočíšne * úlohy distribučné * predajne * kalkulácia nákladov
    AnotáciaProblematika výberu distribučnej cesty a ponuka využitia vybraných metód, ktoré by mali prispieť ku konečnému rozhodnutiu o spôsobe distribúcie pre firmu zaoberajúcu sa výrobou a predajom mäsa a údenárskych výrobkov. Jedná sa o metódu priameho kvalitatívneho odhadu, súčtu vážených faktorov a určenia distribučných nákladov. Analýza distribučných nákladov dokazuje vyššiu efektívnosť pri distribúcii prostredníctvom vlastnej maloobchodnej predajne než pri predaji s využitím distribučného článku.
    URL http://www.agriculturejournals.cz/publicFiles/59301.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.