Počet záznamov: 1  

Dostáva zákazník to, čo si myslíme?

  1. Názov Dostáva zákazník to, čo si myslíme? : (alebo Mystery Shopping - technika marketingového výskumu)
    Preklad názvuDoes the customer get what we thing he does?
    Autorské údajeDana Vokounová
    Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 13, č. 2 (2002), s. 10-11. - Praha : Česká marketingová společnost, 2002. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu
    Heslá výskum trhu * marketing * služby * kvalita * kancelárie cestovné * zákazky * techniky výskumné
    AnotáciaOsvedčenou výskumnou technikou, ktorej cieľom je pomôcť firmám dosiahnuť alebo zlepšiť štandard služieb je mystery shopping. Je to technika marketingového výskumu, ktorá používa špeciálne školených agentov, tajných zákazníkov, ktorí hodnotia druh a kvalitu poskytovaných služieb. Príklad použitia techniky mystery shopping v cestovných kanceláriách.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.