Počet záznamov: 1
Je firemná filantropia marketingový nástroj?
Názov Je firemná filantropia marketingový nástroj? Autorské údaje Martin Vančo Autor Vančo Martin Zdrojový dokument Finančný manažment. Č. 4 (2012), s. 57-59. - Bratislava : Iura Edition, 2012. ISSN 1338-7065 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 1 - Filozofia Heslá filantropia * organizácie neziskové * sektor terciárny * dane z príjmov * marketing * firmy * osoby právnické Anotácia Mimovládne organizácie závislé na firemnej filantropii. Vzájomne prepojený vzťah štát - súkromný sektor - tretí sektor. Filantropia a jej verejnoprospešná funkcia. Asignácia 2 percent dane z príjmu právnických osôb alebo dvojpercentná filantropia. Vzťah filantropie a marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2012: 4-12
článok
Počet záznamov: 1