Počet záznamov: 1  

Jazyk reklamy v anglických printových a on-line médiách

  1. Názov Jazyk reklamy v anglických printových a on-line médiách
    Autorské údajeZuzana Ondrejová
    Autor Ondrejová Zuzana EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Zdrojový dokument Nové perspektívy vo výskume cudzích jazykov : zborník vedeckých prác. S. 55-63 CD-ROM. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2014 / Stradiotová Eva ; Kunovská Ingrid ; Štefančík Radoslav. ISBN 978-80-969043-7-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 8 - Jazykoveda. Filológia. Literatúra
    Heslá jazyky cudzie * angličtina * reklama * médiá
    AnotáciaJazyk reklamy, ktorý tvorcovia reklamných, inzertných textov používajú, má za úlohu nielen informovať, ale predovšetkým sprostredkovať intepretáciu informácie, resp. komunikačného posolstva, a presvedčiť o ňom čitateľa. Tvorcovia textov sa pri výbere jazykových prostriedkov stále častejšie orientujú na používanie atribútov výnimočnosti, odlišnosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE14 01410-010, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF69.4 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.