Počet záznamov: 1  

The Evaluation of marketing communication

  1. Názov The Evaluation of marketing communication
    Preklad názvuHodnotenie marketingovej komunikácie
    Autorské údajeMarkéta Smiřinská, Václav Kupec
    Autor Smiřinská Markéta
    Spoluautori Kupec Václav
    Zdrojový dokument Scientia et societas : časopis pro spoločenské vědy a management. Roč. 13, č. 3 (2017), s. 23-34. - Praha : Newton College, 2017. ISSN 1801-7118
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá komunikácia marketingová * nástroje marketingové * výskum marketingový * technológie informačné * technológie komunikačné * konkurencia * internet
    AnotáciaTrend rozvoja technológií, zmeny správania spotrebiteľov a zvyšovanie konkurencie núti firmy spájať manažment a marketingové nástroje, ktoré boli predtým navzájom oddelené. Najmä to bol rozvoj internetu, ktorý významne ovplyvnil vzory ľudského správania. Aby spoločnosť mohla uspieť na trhu, musí monitorovať ako jeho vonkajšie, tak aj vnútorné prostredie. Analýza marketingovej komunikácie a prezentácia nových zistenií a odporúčaní na zlepšenie tejto marketingovej komunikácie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2017: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF296.8 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.