Počet záznamov: 1
Kritériá spotrebiteľského rozhodovania o mieste nákupu
Názov Kritériá spotrebiteľského rozhodovania o mieste nákupu Autorské údaje aut. Kornélia Richterová Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 14-16. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá rozhodovanie individuálne * spotrebitelia * nákup * marketing * potreby osobné * stratégia marketingová Anotácia Chápanie spotrebiteľa podľa teórie marketingu. Ciele spotrebiteľa. Proces hodnotenia a výberu alternatív nákupu. Pravidlá spotrebiteľského rozhodovania. Rozhodovanie o mieste nákupu. Nákupná orientácia. Spotrebiteľsky významné atribúty obchodného centra. Dimenzia ponuky. Dimenzia atmosféry. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1