Počet záznamov: 1  

Riadenie kvality procesov a služieb v železničnej doprave ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti železníc

  1. Názov Riadenie kvality procesov a služieb v železničnej doprave ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti železníc
    Preklad názvuManagement of quality processes and services in the railway transport as an instrument for improvement of the railways competition
    Autorské údajeaut. Eva Križanová
    Autor Križanová Eva
    Zdrojový dokument Horizonty dopravy : štvrťročník pre dopravu. Roč. 11, č. 3 (2003), s. 17-20. - Žilina : Výskumný ústav dopravný, 2003. ISSN 1210-0978
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 656.2/.4 - Železničná doprava
    Heslá doprava železničná * služby dopravné * zákazníci * systém riadenia kvality * riadenie kvality * metódy riadenia
    AnotáciaVznik EÚ, vývoj dopravného trhu a technický rozvoj železníc zásadne menia potreby riadenia kvality služieb. Potreba zavedenia systému manažérstva kvality do systému riadenia procesov v železničnej doprave. Kľúčový prvok budovania systémov kvality. Význam riadenia procesov a služieb v železničnej doprave a základné problémy riadenia. Zameranie manažmentu kvality na rozvoj organizačných štruktúr. Metóda pre podmienky železníc - metóda PQM (Process quality management). Zmysel a cieľ metódy. Základné hodnotenia kvality a model systému manažérstva kvality vytvorený vo Švédsku. Základné kritéria tohto modelu. Ciele politiky kvality ŽSR.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.