Počet záznamov: 1  

Strategie orientace na klíčové zákazníky

  1. SYS0002138
    LBL
      
    01574naa$$2200289$$$450$
    005
      
    20231002104803.8
    100
      
    $a 20031202a2003łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Strategie orientace na klíčové zákazníky $f Pavel Náhlovský, David Gruber
    330
      
    $a Za najvýznamnejší medzník vo vývoji marketingu sa považuje vznik a riadenie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi. Vymedzenie pojmu KCRM (Key Customer Relationship Management). Chyby pri zavádzaní marketingovej disciplíny KCRM. Ciele KCMR a súčasná kvalita vzťahov s kľúčovými zákazníkmi. Ako určiť kľúčového zákazníka. Riadenie vzťahu s kľúčovými zákazníkmi v praxi. Úloha, zmysel a výhody key account manager.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0052680 $1 011 $a 0026-8720 $1 200 1 $a Moderní řízení $e měsíčník Hospodářských novin. Manager digest $v Roč. 38, č. 11 (2003), s. 24-26 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2003
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005427 $a riadenie strategické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003185 $a manažéri
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004125 $a partneri obchodní
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005411 $a riadenie kvality
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0052318 $a Náhlovský $b Pavel $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0034162 $a Gruber $b David $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20031202 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.