Počet záznamov: 1
Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti
Názov Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti Preklad názvu Company image: Definition, importance and interdisciplinary connections Autorské údaje aut. Růžena Lukášová, Tomáš Urbánek Autor Lukášová Růžena Spoluautori Urbánek Tomáš Zdrojový dokument Psychologie v ekonomické praxi : určeno pro psychologii práce a její aplikace = devoted to psychology of work and its applications. Roč. 38, č. 1-2 (2003), s. 1-10. - Praha : Univerzita Karlova v Praze, 2003 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá imidž * firmy * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * zákazníci * manažment * identita podniková Anotácia Pojem image. Štruktúra imagu. Image firmy a správanie spotrebiteľov. Image firmy a rozhodovanie spotrebiteľa. Image firmy a ponákupné hodnotenie. Image firmy a vernosť zákazníkov. Image firmy z pohľadu manažmentu. Image firmy a identita firmy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1