Počet záznamov: 1
Vplyv stimulov maloobchodnej predajne na rozhodovanie o nákupe odevov a obuvi
Názov Vplyv stimulov maloobchodnej predajne na rozhodovanie o nákupe odevov a obuvi Autorské údaje aut. Kornélia Richterová Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 18-19. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá rozhodovanie * rozhodovanie individuálne * maloobchod * správanie spotrebiteľa * nákup * analýzy Anotácia Poznanie spotrebiteľa ako základný predpoklad trhového úspechu. Dynamika procesu nákupného rozhodovania. Odev a obuv ako základné potreby človeka. Kroky nákupného rozhodovania. Analýza vlastného nákupu na základe názorov študentov Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
článok
Počet záznamov: 1