Počet záznamov: 1
Od transakčného marketingu k relačnému marketingu
Názov Od transakčného marketingu k relačnému marketingu Preklad názvu Evolution from transaction marketing to relationship marketing and CRM Autorské údaje Elvíra Dudinská, Ivan Tjutčev Autor Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Tjutčev Ivan Zdrojový dokument Acta Oeconomica Cassoviensia No 7. S. 105-113. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003 / Varcholová Tatiana. ISBN 80-225-1713-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * podnikanie * politika podnikania * politika podniková * cykly obchodné * zákazníci * spokojnosť zákazníkov Anotácia Koncept transakčného marketingu. Konkurencia orientovaná na produkty a konkurencia orientovaná na zákazníkov. Základná charakteristika transakčného a relačného chápania podnikania. Relačný (vzťahový) marketing. Definovanie relačného marketingu. Maximalizácia hodnoty pre zákazníka. Hľadiská na posudzovanie hodnoty vzťahu so zákazníkmi. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1