Počet záznamov: 1
Hodnota zákazníka aneb data mining nad zlato
Názov Hodnota zákazníka aneb data mining nad zlato Preklad názvu The Value of the customer Autorské údaje aut. Petr Máša, Tomáš Kočka Autor Máša Petr Spoluautori Kočka Tomáš Zdrojový dokument Bankovnictví : měsíčník Hospodářských novin. Roč. 12 (40), č. 6-7 (2004), s. 28-29. - Praha : Economia, 2004. ISSN 1213-4273 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá zákazníci * hodnota * informácie * báza dát * klienti * komunikácia marketingová * dolovanie dát * cross selling Anotácia Hodnota zákazníka pre firmu. Získavanie súčasných klientov pre ďalšie produkty. Takýto predaj sa nazýva cross-selling - zvyšuje hodnotu zákazníkov pre firmu a ziskovosť firmy. Efektívnosť data miningu (pokročilá analýza dát). Aplikácia data miningových metód pre riešenie výberu klientov pre cross-selling. Vyhodnotenie úspešnosti kampane. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 6-12 + 1 príl.
článok
Počet záznamov: 1