Počet záznamov: 1
Výhody investic do podlinkové reklamy
Názov Výhody investic do podlinkové reklamy Autorské údaje aut. Petr Václavek Autor Václavek Petr Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 6 (2004), s. 30-31. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * reklama vonkajšia * komunikácia * komunikácia marketingová * propagácia priama * stratégia marketingová * investície Anotácia Zhodnotenie investícií do reklamnej komunikácie. Výhody investovania do podlinkových aktivít. Základná výhoda podlinkovej komunikácie. Celosvetový pomer investícií do reklamy a podlinková komunikácia. Schopnosti podlinkovej agentúry. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-6
článok
Počet záznamov: 1