Počet záznamov: 1  

Cena viac ako značka ?

  1. Názov Cena viac ako značka ?
    Autorské údajeaut. Renata Môciková
    Autor Môciková Renata
    Zdrojový dokument Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. Roč. 11, č. 6 (jún 2004), s. 18-19. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.14 - Obrat tovaru. Udržovanie zásob
    Heslá voda minerálna * značky výrobkov * trh nákupný * nákup * predaj * ceny * Slovensko
    AnotáciaSlovenský trh minerálnych vôd sa vyznačuje vysokou citlivosťou spotrebiteľov na cenu. Stále je schopný prijímať nové značky a medziročný nárast celkových objemov predaja sa drží na úrovni viac ako 10 percent. Znalosť značiek, najčastejšie kupované značky
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2004: 1-6 + 8 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.