Počet záznamov: 1
Hybné sily služieb a nové črty marketingu
Názov Hybné sily služieb a nové črty marketingu Autorské údaje Valéria Michalová Autor Michalová Valéria EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 118-123. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor Heslá vývoj * služby * hospodárstvo trhové * marketing služieb Anotácia Význam a charakter služieb v trhovej ekonomike. Hybné sily rozvoja služieb. Vzťahy ako nový marketingový fenomén, najpodstatnejšia časť marketingu. Cieľ marketingu vzťahov, filozofia marketingu vzťahov - definície. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
článok
Počet záznamov: 1