Počet záznamov: 1  

K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu

  1. Názov K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu
    Autorské údajeEduard Urban
    Autor Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 23-26. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * prostredie ekonomické * trh svetový * stratégia marketingová
    AnotáciaImperatívy a tendencie v rámci medzinárodného marketingu. Potreba nasledovať zložitý vývoj medzinárodného prostredia a špecifiká krajín, s ktorými chce podnik spolupracovať. Potreba implementovať štruktúry na základe vývoja prostredia a stratégií medzinárodného marketingu. Podnik musí postupovať na základe určitého procesu a prijať príslušné opatrenia. Strategické rozhodnutia musia byť realizované s ohľadom na zmeny v prostredí a v tendenciách stratégií marketingu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.