Počet záznamov: 1
K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu
Názov K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu Autorské údaje Eduard Urban Autor Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 23-26. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing medzinárodný * prostredie ekonomické * trh svetový * stratégia marketingová Anotácia Imperatívy a tendencie v rámci medzinárodného marketingu. Potreba nasledovať zložitý vývoj medzinárodného prostredia a špecifiká krajín, s ktorými chce podnik spolupracovať. Potreba implementovať štruktúry na základe vývoja prostredia a stratégií medzinárodného marketingu. Podnik musí postupovať na základe určitého procesu a prijať príslušné opatrenia. Strategické rozhodnutia musia byť realizované s ohľadom na zmeny v prostredí a v tendenciách stratégií marketingu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1