Počet záznamov: 1
Emotívne súťaže podporujú nákup
Názov Emotívne súťaže podporujú nákup Autorské údaje Martina Knihárová Autor Knihárová Martina Zdrojový dokument Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. Roč. 9, č. 9 (september 2004), s. 20. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2004. ISSN 1335-2008 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá predajne * reťazce obchodné * zákazníci * hry spotrebiteľské Anotácia Spotrebiteľské súťaže - hry. Sezónna motivácia. Pravidelné organizovanie súťaží môže byť nástrojom na budovanie vernosti zákazníkov voči predajni či celému obchodnému reťazcu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 7-12 + 3 príl.
článok
Počet záznamov: 1