Počet záznamov: 1
Call center process improvements using simulation and queuing models
Názov Call center process improvements using simulation and queuing models Autorské údaje Gerald Reiner, Michael Trcka Autor Reiner Gerald Spoluautori Trcka Michael Zdrojový dokument Kvantitatívne metódy v ekonómii a podnikaní : 7. medzinárodná vedecká konferencia : zborník : Bratislava, 29. a 30. marec 2001. S. 53-60. - Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2001 / Bolgáč Ján ; Krasňanská Jarmila ; Mácová Miroslava ; Szomolányi Karol ; Šeleng Martin ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta hospodárskej informatiky. ISBN 80-225-1382-2 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor Heslá metódy * služby * zákazníci * modely simulačné * organizácia podniku * podnikanie * call centrá Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1