Počet záznamov: 1
Zákaznícke centrá - cesta k zvyšovaniu kvality železničnej dopravy na Slovensku
Názov Zákaznícke centrá - cesta k zvyšovaniu kvality železničnej dopravy na Slovensku Preklad názvu Customers' centres - way to quality improvement of railway transport in Slovakia Autorské údaje Alžbeta Bieliková, Viera Bartošová, Darina Chlebíková Autor Bieliková Alžbeta Spoluautori Bartošová Viera Chlebíková Darina Zdrojový dokument Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 3 (2004), s. 23-24. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami Heslá kvalita * doprava železničná * služby dopravné * zákazníci * komunikácia * Železničná spoločnosť, a.s Anotácia Požiadavky na konkurencieschopnosť železničnej dopravy. Aplikácia zásad manažérstva kvality. Opatrenia na zdokonalenie komunikácie so zákazníkmi v Železničnej spoločnosti, a.s. Proces tvorby zákazníckych centier na Slovensku. Orientácia služieb zákazníckych centier. Hlavným cieľom prevádzky zákazníckych centier je postupné zabezpečovanie informačných a doplnkových služieb pre zákazníkov tak, aby sa pri výbere dopravcu pre svoje cesty rozhodli pre Železničnú spoločnosť, a.s. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1