Počet záznamov: 1
CRM - řízení vztahů se zákazníky
Názov CRM - řízení vztahů se zákazníky Autorské údaje Jaromír Veber Autor Veber Jaromír Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2002 : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava 7. november 2002. S. 79-81. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2002 / Majtán Miroslav ; Ekonomická univerzita v Bratislave Fakulta podnikového manažmentu. ISBN 80-225-1616-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systém CRM * pojmy * manažment * zákazníci * firmy * koncepcie * produkty softvérové Anotácia Pojem CRM (Customer Relationship Management). Koncipovanie vzťahov so zákazníkmi v niekoľkých fázach. Stratifikácia. Schéma rozvrstvenia zákazníkov.Cieľom príspevku je presvedčiť o tom, že vzťahy so zákazníkmi na prahu tretieho tisícročia je treba budovať na nových základoch, adekvátnych výskumu roly zákazníka v súčasných podmienkach podnikania. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1