Počet záznamov: 1
Po čem volá marketingový mix a zákazník ?
Názov Po čem volá marketingový mix a zákazník ? Autorské údaje Jitka Veselá Autor Veselá Jitka Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 10 (2004), s. 24-26. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * firmy * produktivita * náklady * špecializácia podniku * služby * zákazníci Anotácia Firmy poskytujúce služby a význam správnej marketingovej stratégie. Dôležité prvky marketingu : výrobok, cena, miesto, propagácia a ľudia. Zamestnanci firmy a ich podiel na zvyšovaní produktivity. Možnosti znižovania nákladov vo firme poskytujúcej služby. Zapájanie zákazníka do činnosti firmy a s tým súvisiace znižovanie nákladov (samoobslužné reštaurácie ). Špecializácia firiem a znižovanie nákladov. Budovanie pozitívneho vzťahu zamestnancov k zákazníkom. Spokojnosť zákazníkov s poskytovanými službami ako hnacia sila pre hľadanie ďalších cieľov firmy. Náklady dovolené trhom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 7-12
článok
Počet záznamov: 1