Počet záznamov: 1
Imidž marketingového manažéra vytvára aj imidž firmy
Názov Imidž marketingového manažéra vytvára aj imidž firmy Preklad názvu Image of marketing manager creates company image Autorské údaje Viera Čihovská, Júlia Lipianska Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (jún 2004), s. 15-19. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá imidž * marketing * manažéri * stratégia marketingová * ciele riadenia * komunikácia manažérska * komunikácia marketingová Anotácia Pojem imidž. Imidž ako marketingový cieľ. Imidž marketingového manažéra. Osobný štýl a vlastný imidž marketingového manažéra. Základné zložky osobného imidžu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00674-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1