Počet záznamov: 1
Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov
Názov Stratégia obchodného partnerstva v komercionalizácii produktov : zborník z vedeckého seminára : január 2001 Autorské údaje zostavili: Antónia Štensová, Kornélia Richterová Ďalší autori Štensová Antónia (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Richterová Kornélia (Zostavovateľ / Kompilátor) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Labská Helena (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Drahovský Ľubomír (Recenzent) Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2001. - 76 s. ISBN 80-225-1372-5 Výstup z projektu VEGA 5052 Stratégia obchodného partnerstva v komercializácii produktu
Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina, čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh Heslá partneri obchodní * kanály distribučné * zmluvy obchodné * vzťahy obchodné * marketing * franchising * kooperácia Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ (12) - ČLÁNKY Signatúra 796964
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 796964 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1