Počet záznamov: 1
Marketingové stratégie pre európsky trh
Názov Marketingové stratégie pre európsky trh Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 2 (2004), s. 2-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá trh medzinárodný * stratégia marketingová * marketing mix * politika podniková * politika cenová * komunikácia marketingová * štandardizácia * integrácia * regióny * krajiny vyspelé * Európska únia Anotácia Charakteristiky európskeho prostredia ovplyvňujúce marketingové aktivity spoločností.Národné a regionálne odlišnosti európskeho trhu. Marketingové stratégie pre európsky trh. Charakteristika integrovanej a dynamickej stratégie. Produktová politika a štandardizácia produktov. Cenová a komunikačná politika. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00566-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1